Prowadz Gabinet

Creative Studio

  • By Natalia Maruszczak
  • lip 1, 2025

Pakiety i vouchery – czy to na pewno dobry sposób na pozyskiwanie pacjentów?

Współczesny rynek usług medycznych, w tym zabiegów kosmetycznych czy medycyny estetycznej, staje przed wyzwaniem skutecznego pozyskiwania nowych pacjentów. W tym...

  • By Natalia Maruszczak
  • cze 27, 2025

6 zasad aktualizacji cennika, których musisz przestrzegać, żeby zmiana była skuteczna

Często zmieniaj ceny.Proponuję częstsze, lecz umiarkowane podwyżki cen. Dodatkowo, zalecam wprowadzanie zmian cen w niestandardowych okresach, takich jak marzec lub...

  • By Natalia Maruszczak
  • cze 24, 2025

Plan leczenia i plan zabiegów – dobry sposób na powracających pacjentów

Plan leczenia to nic innego jak wyznaczenie celów terapeutycznych oraz określenie ścieżki prowadzącej do ich osiągnięcia. Dla wielu pacjentów jest...

  • By Natalia Maruszczak
  • cze 20, 2025

Kwestionariusz zdrowia – czy to narzędzie do marketingu?

Na etapie budowanie kwestionariusza zdrowia dla swojego gabinetu medycznego powinnaś zdawać sobie sprawę, że część pytań posłuży do dalszej pracy...

  • By Natalia Maruszczak
  • cze 17, 2025

Poczta pantoflowa – jak pomóc Twoim pacjentom polecać usługi Twojego gabinetu?

Rynek usług medycznych stale się rozwija, otwierają się nowe gabinety, dlatego zdobywanie pacjentów, wypełnienie grafików jest ciągłym wyzwaniem dla każdego,...

  • By Natalia Maruszczak
  • cze 15, 2025

Kluczowe wskaźniki sukcesu w gabinecie medycznym: jakie liczby warto mierzyć?

Jak zarządzać gabinetem medycznym, by działał sprawnie, rozwijał się i przynosił stabilne zyski? Odpowiedź kryje się w liczbach. Regularna analiza...

  • By Natalia Maruszczak
  • cze 15, 2025

Potwierdzanie wizyt – jak zmniejszyć liczbę „no-show” w gabinecie medycznym?

Wiele placówek medycznych zmaga się z problemem pacjentów, którzy nie przychodzą na umówione wizyty. Tzw. „no-show” generuje nie tylko straty...

  • By Natalia Maruszczak
  • cze 15, 2025

Jak zwiększyć lojalność pacjentów? 10 sprawdzonych zasad dla gabinetów medycznych

Pozyskanie nowego pacjenta jest nawet 5 razy droższe niż utrzymanie obecnego. Dlatego lojalność pacjentów to fundament stabilności finansowej każdej placówki...

  • By Natalia Maruszczak
  • cze 15, 2025

Otwierasz gabinet medyczny? Sprawdź, jak zdobyć pierwszych pacjentów i skutecznie rozwinąć praktykę

Otwarcie gabinetu medycznego to ogromny krok naprzód, ale dopiero początek drogi. Nawet najlepiej wyposażona placówka i świetny personel nie gwarantują...

  • By Natalia Maruszczak
  • cze 13, 2025

Najlepsze metody na pozyskiwanie opinii od swoich pacjentów?

Opinie od pacjentów pomagają gabinetom medycznym budować reputację, przyciągać nowych oraz utrzymywać lojalność stałych pacjentów. W tym artykule omówię najlepsze...

  • By Natalia Maruszczak
  • cze 11, 2025

Jak szkolić rejestratorkę medyczną, by zwiększała przychody gabinetu?

Dlaczego dobra rejestratorka medyczna to klucz do sukcesu gabinetu? Zatrudnienie rejestratorki w gabinecie medycznym to dopiero początek drogi. Jej rola...

  • By Natalia Maruszczak
  • cze 11, 2025

Jak zwiększyć liczbę pacjentów i rozwijać zespół lekarzy w placówce medycznej? [Poradnik dla menedżerów]

Dlaczego zwiększenie liczby pacjentów i rozwój zespołu lekarzy jest dziś tak ważne? Zarządzanie placówką medyczną w 2025 roku to zadanie...

  • By Natalia Maruszczak
  • cze 10, 2025

Podwyżki cen usług Twoim gabinecie medycznym. Jak przeprowadzić i rozmawiać z pacjentem o wyższej cenie usługi?

Wprowadzenie zmian w cenach usług, zwłaszcza w kontekście podwyżek, może być tematem trudnym i delikatnym do poruszenia. Nie ulega wątpliwości,...

  • By Natalia Maruszczak
  • cze 6, 2025

Cennik to również marketing

Odpowiednie prezentowanie cen usług medycznych pozwala przyciągnąć większą liczbę pacjentów, usprawnić wybór usługi i budować przekonanie, że pacjent znalazł odpowiednie...

  • By Natalia Maruszczak
  • cze 3, 2025

Skuteczny marketing w gabinecie medycznym – od czego zacząć?

Zorganizowany i przygotowany - to klucz do sukcesu w prowadzeniu gabinetu medycznego. Oprócz profesjonalnej opieki zdrowotnej, ważne jest budowanie zaufania....

  • By Natalia Maruszczak
  • maj 29, 2025

Jak zawsze mieć pomysły na kontent dla Twojego gabinetu? 

W świecie marketingu dla gabinetów medycznych, stale pojawiają się pytania dotyczące skutecznych strategii, kreatywnych pomysłów i sposobów na dotarcie do...