Pakiety i vouchery – czy to na pewno dobry sposób na pozyskiwanie pacjentów?
Współczesny rynek usług medycznych, w tym zabiegów kosmetycznych czy medycyny estetycznej, staje przed wyzwaniem skutecznego pozyskiwania nowych pacjentów. W tym...

Współczesny rynek usług medycznych, w tym zabiegów kosmetycznych czy medycyny estetycznej, staje przed wyzwaniem skutecznego pozyskiwania nowych pacjentów. W tym...
Często zmieniaj ceny.Proponuję częstsze, lecz umiarkowane podwyżki cen. Dodatkowo, zalecam wprowadzanie zmian cen w niestandardowych okresach, takich jak marzec lub...
Plan leczenia to nic innego jak wyznaczenie celów terapeutycznych oraz określenie ścieżki prowadzącej do ich osiągnięcia. Dla wielu pacjentów jest...
Na etapie budowanie kwestionariusza zdrowia dla swojego gabinetu medycznego powinnaś zdawać sobie sprawę, że część pytań posłuży do dalszej pracy...
Rynek usług medycznych stale się rozwija, otwierają się nowe gabinety, dlatego zdobywanie pacjentów, wypełnienie grafików jest ciągłym wyzwaniem dla każdego,...
Jak zarządzać gabinetem medycznym, by działał sprawnie, rozwijał się i przynosił stabilne zyski? Odpowiedź kryje się w liczbach. Regularna analiza...
Wiele placówek medycznych zmaga się z problemem pacjentów, którzy nie przychodzą na umówione wizyty. Tzw. „no-show” generuje nie tylko straty...
Pozyskanie nowego pacjenta jest nawet 5 razy droższe niż utrzymanie obecnego. Dlatego lojalność pacjentów to fundament stabilności finansowej każdej placówki...
Otwarcie gabinetu medycznego to ogromny krok naprzód, ale dopiero początek drogi. Nawet najlepiej wyposażona placówka i świetny personel nie gwarantują...
Opinie od pacjentów pomagają gabinetom medycznym budować reputację, przyciągać nowych oraz utrzymywać lojalność stałych pacjentów. W tym artykule omówię najlepsze...
Dlaczego dobra rejestratorka medyczna to klucz do sukcesu gabinetu? Zatrudnienie rejestratorki w gabinecie medycznym to dopiero początek drogi. Jej rola...
Dlaczego zwiększenie liczby pacjentów i rozwój zespołu lekarzy jest dziś tak ważne? Zarządzanie placówką medyczną w 2025 roku to zadanie...
Wprowadzenie zmian w cenach usług, zwłaszcza w kontekście podwyżek, może być tematem trudnym i delikatnym do poruszenia. Nie ulega wątpliwości,...
Odpowiednie prezentowanie cen usług medycznych pozwala przyciągnąć większą liczbę pacjentów, usprawnić wybór usługi i budować przekonanie, że pacjent znalazł odpowiednie...
Zorganizowany i przygotowany - to klucz do sukcesu w prowadzeniu gabinetu medycznego. Oprócz profesjonalnej opieki zdrowotnej, ważne jest budowanie zaufania....
W świecie marketingu dla gabinetów medycznych, stale pojawiają się pytania dotyczące skutecznych strategii, kreatywnych pomysłów i sposobów na dotarcie do...