Prowadz Gabinet

Zatrudnienie rejestratorki – najważniejsze kroki jakie musisz podjąć

Zatrudniłeś rejestratorkę – gratulacje! Ale jeśli myślisz, że jej zadanie to tylko odbieranie telefonów, to już na starcie skazujesz się na porażkę. Dziś porozmawiamy o tym, jak wyszkolić rejestratorkę, aby nie tylko organizowała wizyty, ale też realnie wpływała na wzrost przychodów gabinetu. 

Jakie macie doświadczenia z zatrudnianiem rejestratorek w swoich placówkach? 

Jak skutecznie zwiększyć liczbę pacjentów i rozwijać zespół lekarzy w placówce medycznej? 


Dowiedz się, jak zwiększyć liczbę pacjentów i skutecznie rozwijać zespół lekarzy w swojej placówce medycznej. Praktyczne porady, które pomogą Ci poprawić obsługę dotychczasowych pacjentów i przyciągnąć nowych!

 

Które z przedstawionych rozwiązań już jutro zastosujesz w swojej placówce?

10 sposobów na powracających pacjentów

Lojalny pacjent to nie tylko regularne wizyty i stały dochód dla gabinetu. To również ambasador, który poleca Twoje usługi innym. Wdrażając kilka z zasad, szybko zauważysz poprawę w liczbie powracających.

Zadbaj o to, by każdy pacjent czuł się ważny, wysłuchany i profesjonalnie zaopiekowany.

Skuteczne potwierdzanie wizyt to jeden z kluczowych elementów zarządzania gabinetem.

Automatyzacja pozwala oszczędzić czas recepcji, ogranicza straty finansowe i poprawia organizację pracy. Dzięki wygodnym systemom przypomnień oraz edukacji pacjentów można znacząco zmniejszyć liczbę nieobecności.

Czy korzystasz z automatycznych przypomnień?

Nieodwołane wizyty to problem, który może paraliżować pracę całej placówki medycznej.

Wdrażając te rozwiązania, nie tylko poprawisz organizację pracy, ale i zapewnisz wyższy poziom obsługi pacjentów. Sprawdź, jak skutecznie ograniczyć nieobecności! Dzięki kilku zmianom zyskasz większą kontrolę nad kalendarzem wizyt!

Które sposoby zastosujesz w swoim gabinecie?

Jak zdobyć pierwszych pacjentów i skutecznie promować placówkę?

Chcesz wiedzieć jak zdobyć pierwszych pacjentów i skutecznie promować placówkę? W tym podkaście poznasz sprawdzone metody marketingowe dla nowych gabinetów medycznych.

Przygotuj listę i zacznij działać

Jakie kluczowe wskaźniki efektywności warto mierzyć w gabinecie medycznym? 1/2

Najważniejsze dane to liczba pacjentów i obłożenie gabinetu, współczynnik powracającego pacjenta oraz czas trwania wizyty i oczekiwania. Jak ten wskaźnik wpływa na płynność pracy lekarza oraz zadowolenie pacjenta?

Odsłuchaj pierwszej części podkastu

Jak analizować dane finansowe w Twoim gabinecie medycznym? 2/2

Omawiam średnią wartość wizyty, koszty operacyjne oraz wskaźnik rentowności, które są kluczowe dla stabilności finansowej gabinetu. Dowiesz się jak wykorzystać dostępne narzędzia do monitorowania kluczowych wskaźników i jak często analizować wyniki.

Zapraszam do odsłuchania podkastu

Proces obsługi pacjenta – ciąg dalszy

Czym dokładnie jest procesowi obsługi pacjenta? Ważny każdy etap! Dzięki temu składa się na całościową opiekę w gabinecie medycznym Zacznij już teraz budować pozytywne relacje i zwiększać lojalność pacjentów.

Kliknij i sprawdź co warto wdrożyć w Twoim gabinecie