Mam dla Ciebie kilka wskazówek dotyczących budowy strony internetowej, która spodoba się Twoim pacjentom i dzięki temu grafik w Twoim gabinecie będzie stale zapełniony rezerwacjami.
Zaprojektowanie strony internetowej, która przyciągnie i zadowoli pacjentów, to kluczowy element. Zasady projektowania uwzględniają nie tylko estetykę, ale także łatwość nawigacji, użyteczność oraz personalizację treści. Dzięki temu artykułowi dowiesz się, jak stworzyć stronę, która nie tylko spełni oczekiwania pacjentów, ale także przyczyni się do budowy zaufania i lojalności Twoich pacjentów.
Strona dopasowana do komputerów, tabletów i telefonów. Wg. statystyk ponad 60% ruchu na stronach internetowych pochodzi z urządzeń mobilnych, pacjenci przeglądają Twoje usługi przez tablet/telefon – miej pewność że nic ich nie będzie rozpraszać i denerwować.
Prawdziwe zdjęcia specjalistów, personelu i wnętrza gabinetu. Zdjęcia z banku zdjęć są super dostępne, jednak to prawdziwe twarze budują zaufanie. Możliwość zobaczenia zdjęcia lekarza/specjalisty zanim się z nim spotkam przełamuje barierę i pacjent czuje jakby znał już swojego lekarza
Dokładny opis usługi oraz informacja o tym jaki rozwiązuje problem i jakie efekty zapewnia. zakresu działań. Pacjenci nie znają języka branżowego, mają wątpliwości czy wybrali odpowiednią usługę na swoje problemy, zwykle nie są w stanie ocenić co dokładnie jaki mają problem i jak go rozwiązać. Im prostszy język, tym większa szansa, że pacjent zapisze się na wizytę w Twoim gabinecie. Dobrze zaprojektowana strona internetowa powinna być prosta i intuicyjna. Ważne żeby informacje na temat Twoich usług były zrozumiałe dla pacjentów. Ciekawym trendem jest dzielenie usług na obszary problemów jakie rozwiązują np. mam problem ze zmarszczkami na czole, mam problem z bolącymi plecami.

Co powinno znajdować się w zakładce kontakt – adres placówki, numer telefonu do rejestracji, wskazówki dojazdu, zdjęcie budynku, możliwość rejestracji online, mapa Google, godziny pracy.
Cennik usług – ceny się zmieniają, widełki są szerokie, lecz cennik, który jest dostępny na stronie internetowej, zwiększa skuteczność strony internetowej. Pacjent chce i potrzebuje wiedzieć na jakie kwoty ma się przygotować.
Sekcja najczęściej zadawanych pytań – skraca długość rozmowy telefonicznej, ponieważ na większość pytań pacjent znajdzie odpowiedź na stronie gabinetu. Daje poczucie bezpieczeństwa, to jasny przekaz, że wielu pacjentów ma podobne wątpliwości
Opinie pacjentów o usługach i specjalistach. Dzięki opiniom przyszły pacjent utwierdza się w tym, ze podjął właściwą decyzje i wybrał Twój gabinet. Jest w stanie poznać personel i specjalistów. Pacjenci zwykle opisują, że “Pan doktor miły,, profesjonalny” – te szczegóły pozwalają wzbudzić zaufanie.
Całodobowa rejestracja online – bezpośrednie narzędzie do pozyskiwania pacjentów. Jeśli pacjent jest na stronie, czyta, szuka, to musi mieć dostęp do tego, żeby o dowolnej porze móc wybrać termin i zarejestrować się na wizytę, nie czekać do konkretnych godzin otwarcia rejestracji telefonicznej. Jeśli pozwalasz mu czekać, to w tym czasie pójdzie skorzystać z usług innego gabinetu lub po prostu się rozmyśli.
Pamiętaj, że kluczem do sukcesu jest uczynienie procesu rezerwacji jak najprostszym i bardziej dostępnym dla pacjentów. Im mniej kliknięć i komplikacji, tym bardziej prawdopodobne jest, że pacjenci skorzystają z opcji rezerwacji wizyty online.
Chcesz zlecić wykonanie strony internetowej? Skontaktuj się ze mną
