Pakiety i vouchery – czy to na pewno dobry sposób na pozyskiwanie pacjentów?
Współczesny rynek usług medycznych, w tym zabiegów kosmetycznych czy medycyny estetycznej, staje przed wyzwaniem skutecznego pozyskiwania nowych pacjentów. W tym...

Współczesny rynek usług medycznych, w tym zabiegów kosmetycznych czy medycyny estetycznej, staje przed wyzwaniem skutecznego pozyskiwania nowych pacjentów. W tym...
Często zmieniaj ceny.Proponuję częstsze, lecz umiarkowane podwyżki cen. Dodatkowo, zalecam wprowadzanie zmian cen w niestandardowych okresach, takich jak marzec lub...
Plan leczenia to nic innego jak wyznaczenie celów terapeutycznych oraz określenie ścieżki prowadzącej do ich osiągnięcia. Dla wielu pacjentów jest...
Na etapie budowanie kwestionariusza zdrowia dla swojego gabinetu medycznego powinnaś zdawać sobie sprawę, że część pytań posłuży do dalszej pracy...
Rynek usług medycznych stale się rozwija, otwierają się nowe gabinety, dlatego zdobywanie pacjentów, wypełnienie grafików jest ciągłym wyzwaniem dla każdego,...
Opinie od pacjentów pomagają gabinetom medycznym budować reputację, przyciągać nowych oraz utrzymywać lojalność stałych pacjentów. W tym artykule omówię najlepsze...
Wprowadzenie zmian w cenach usług, zwłaszcza w kontekście podwyżek, może być tematem trudnym i delikatnym do poruszenia. Nie ulega wątpliwości,...
Odpowiednie prezentowanie cen usług medycznych pozwala przyciągnąć większą liczbę pacjentów, usprawnić wybór usługi i budować przekonanie, że pacjent znalazł odpowiednie...
Zorganizowany i przygotowany - to klucz do sukcesu w prowadzeniu gabinetu medycznego. Oprócz profesjonalnej opieki zdrowotnej, ważne jest budowanie zaufania....
W świecie marketingu dla gabinetów medycznych, stale pojawiają się pytania dotyczące skutecznych strategii, kreatywnych pomysłów i sposobów na dotarcie do...
W marketingu medycznym jest wiele zasad i przepisów, których powinnaś przestrzegać. Podawanie nazw konkretnych producentów sprzętu medycznego może być uznane...
Odkryj darmowe konta, które mogą pomóc Ci w pozyskiwaniu pacjentów i wzmacnianiu relacji z nimi! Dodawanie postów może nie przynieść...
Mam dla Ciebie kilka wskazówek dotyczących budowy strony internetowej, która spodoba się Twoim pacjentom i dzięki temu grafik w Twoim...
Własna strona internetowa jest nie tylko wizytówką gabinetu, ale także platformą, która umożliwia łatwy dostęp do informacji oraz kontaktu z...
Prowadzenie placówki medycznej, szczególnie na początku, wymaga skutecznej strategii marketingowej, aby dotrzeć do potencjalnych pacjentów. Ale od czego zacząć, aby...