Prowadz Gabinet

Marketing

  • By Natalia Maruszczak
  • lip 1, 2025

Pakiety i vouchery – czy to na pewno dobry sposób na pozyskiwanie pacjentów?

Współczesny rynek usług medycznych, w tym zabiegów kosmetycznych czy medycyny estetycznej, staje przed wyzwaniem skutecznego pozyskiwania nowych pacjentów. W tym...

  • By Natalia Maruszczak
  • cze 27, 2025

6 zasad aktualizacji cennika, których musisz przestrzegać, żeby zmiana była skuteczna

Często zmieniaj ceny.Proponuję częstsze, lecz umiarkowane podwyżki cen. Dodatkowo, zalecam wprowadzanie zmian cen w niestandardowych okresach, takich jak marzec lub...

  • By Natalia Maruszczak
  • cze 24, 2025

Plan leczenia i plan zabiegów – dobry sposób na powracających pacjentów

Plan leczenia to nic innego jak wyznaczenie celów terapeutycznych oraz określenie ścieżki prowadzącej do ich osiągnięcia. Dla wielu pacjentów jest...

  • By Natalia Maruszczak
  • cze 20, 2025

Kwestionariusz zdrowia – czy to narzędzie do marketingu?

Na etapie budowanie kwestionariusza zdrowia dla swojego gabinetu medycznego powinnaś zdawać sobie sprawę, że część pytań posłuży do dalszej pracy...

  • By Natalia Maruszczak
  • cze 17, 2025

Poczta pantoflowa – jak pomóc Twoim pacjentom polecać usługi Twojego gabinetu?

Rynek usług medycznych stale się rozwija, otwierają się nowe gabinety, dlatego zdobywanie pacjentów, wypełnienie grafików jest ciągłym wyzwaniem dla każdego,...

  • By Natalia Maruszczak
  • cze 13, 2025

Najlepsze metody na pozyskiwanie opinii od swoich pacjentów?

Opinie od pacjentów pomagają gabinetom medycznym budować reputację, przyciągać nowych oraz utrzymywać lojalność stałych pacjentów. W tym artykule omówię najlepsze...

  • By Natalia Maruszczak
  • cze 10, 2025

Podwyżki cen usług Twoim gabinecie medycznym. Jak przeprowadzić i rozmawiać z pacjentem o wyższej cenie usługi?

Wprowadzenie zmian w cenach usług, zwłaszcza w kontekście podwyżek, może być tematem trudnym i delikatnym do poruszenia. Nie ulega wątpliwości,...

  • By Natalia Maruszczak
  • cze 6, 2025

Cennik to również marketing

Odpowiednie prezentowanie cen usług medycznych pozwala przyciągnąć większą liczbę pacjentów, usprawnić wybór usługi i budować przekonanie, że pacjent znalazł odpowiednie...

  • By Natalia Maruszczak
  • cze 3, 2025

Skuteczny marketing w gabinecie medycznym – od czego zacząć?

Zorganizowany i przygotowany - to klucz do sukcesu w prowadzeniu gabinetu medycznego. Oprócz profesjonalnej opieki zdrowotnej, ważne jest budowanie zaufania....

  • By Natalia Maruszczak
  • maj 29, 2025

Jak zawsze mieć pomysły na kontent dla Twojego gabinetu? 

W świecie marketingu dla gabinetów medycznych, stale pojawiają się pytania dotyczące skutecznych strategii, kreatywnych pomysłów i sposobów na dotarcie do...

  • By Natalia Maruszczak
  • maj 26, 2025

Marketing medyczny – co wolno a czego nie? Ustawa o wyrobach medycznych z 2023 roku oraz Ustawa z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej

W marketingu medycznym jest wiele zasad i przepisów, których powinnaś przestrzegać. Podawanie nazw konkretnych producentów sprzętu medycznego może być uznane...

  • By Natalia Maruszczak
  • maj 22, 2025

Darmowe konta, które pozwolą pozyskiwać pacjentów

Odkryj darmowe konta, które mogą pomóc Ci w pozyskiwaniu pacjentów i wzmacnianiu relacji z nimi! Dodawanie postów może nie przynieść...

  • By Natalia Maruszczak
  • maj 19, 2025

Jak zaprojektować dobrą stronę internetowę, którą polubią pacjenci?

Mam dla Ciebie kilka wskazówek dotyczących budowy strony internetowej, która spodoba się Twoim pacjentom i dzięki temu grafik w Twoim...

  • By Natalia Maruszczak
  • maj 15, 2025

Twoja własna strona internetowa – jak się do tego zabrać?

Własna strona internetowa jest nie tylko wizytówką gabinetu, ale także platformą, która umożliwia łatwy dostęp do informacji oraz kontaktu z...

  • By Natalia Maruszczak
  • maj 12, 2025

Początek marketingu w Twojej placówce medycznej. Co potrzebujesz wiedzieć, żeby pozyskać pierwszych pacjentów?

Prowadzenie placówki medycznej, szczególnie na początku, wymaga skutecznej strategii marketingowej, aby dotrzeć do potencjalnych pacjentów. Ale od czego zacząć, aby...